środa, 2 maja 2012

fanpage

No i stało się!
Kiedyś myślałam że nie mam dosyć materiału żeby stworzyć fanpage, poza tym zrobiła się na to moda i dużo dzieciaków tworzyło takie stronki i wstawiało byle co.
Wydawało mi się to dosyć dziecinne i nie koniecznie potrzebne, ale się zmieniło.
Teraz mogę już stworzyć sobie fanpage na fb bo mam sporo całkiem niezłego materiału który gnił przez ten rok w szufladzie.
Pewne rzeczy przydałoby się na nowo obrobić, trzeba przyznać że jeszcze z pół roku temu miałam znikome pojęcie na temat obróbki zdjęć. Wiele rzeczy się przez ten czas dowiedziałam wiele się nauczyłam.
Najbardziej cieszy mnie fakt że do wszystkiego doszłam dzięki ciężkiej pracy.
Poza tym mam niesamowitą rodzinę która mnie wspiera, i coraz więcej nowych na prawdę cudownych przyjaciół.
Ten rok... właściwie prawie dwa lata, były dla mnie ciężkie, przeprowadzka do dużego obcego miasta, nowe otoczenie, nowi ludzie, nowe realia życia, nagle musiałam się usamodzielnić i zadbać o przyszłość.
Teraz wiem, że od przeszłości trzeba się odciąć bo czasem potrafi być bardzo toksyczna.
Jest rodzina do której zawsze wracam z wielką radością, są przyjaciele i znajomi dla których warto wracać, ale w warszawie też są ludzie dla których warto tu zostać, i jest ich coraz więcej :)
Takie małe dziwne podsumowanie. :)

Fakty są takie że długo pracowałam żeby być w tym miejscu i chociaż pewne rzeczy mogły potoczyć się inaczej to niczego nie żałuję, dlatego teraz bez wyrzutów sumienia mogę prowadzić fanpage bloga i co jeszcze mi się podoba, mam sporo umiejętności, już niezłe doświadczenie, czas się promować :)

fanpage na fb
www.facebook.com/FotoSetH

maxmodels
www.maxmodels.pl/set333.html


polubcie, komentujcie, obserwujcie :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz